A whole new world


Lillsnuffsan när hon var mindre, eller liten i mina ögon, nu är hon en stor tjej!

God morgon allesammans!Fasen vad underbart att det är sol ute! Idag ska jag iofs inte göra så mycket, annat än att läsa och vara en aning social. Jisses, man blir ju tokig av att aldrig sova länge, men det är ändå härligt att ha precis hela dagen framför sig, istället för att sova bort hela dagen.  Har sovit supergott, fastän jag inte hade mannen min i sängen, istället fick jag mysa järnet med våra änglar Lea och Nelly.
Om ett tag tänkte jag brumma med dammsugaren, för det blir så fort skitigt.. och jag vill kunna gå runt utan sockar utan att ha en sandlåda som fastnar under fötterna. Sen blir det till att dra hit grannarna på kaffe och bullar!

Igår låg jag och lyssnade en massa på disneylåtar.. ojoj, det var inte igår! Okej, en helt ny värld, Aladin, har jag pumpat en hel del under festandets tid i somras/höstas, men resterande? Ja, dom är kanon allihopa!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0