Take my breath away


Åh, jag kan inte vara den enda som upptäckt hur sjukt störig reklamen för hockey är..(?) Den hamnar innanför bannbenet fortare än maten i magen. Idag hann jag träffa kusinen, karln hennes och deras söta dotter, riktigt trevligt. Konstigt nog så har man inte "tid" , eller inte tid att träffa folk numera... vet inte vad det beror på, men det finns en (O)medveten stress inom mig som kommer avta, sedan så är jag på full rulle igen.
Älsklingen är ute på krogen och dricker öl med en vän och jag är hemma och tar en öl och väntar på min vän! Och självklart sitter jag och youtubar, fasen alltså, ni som sett talang 2009, Julie som sjunger sin låt forever..ojoj, vilken talangfull tjej, eftersom hon skrivit låten själv.. visst låten kanske inte är den mest fulländade låten, men den är grymt bra tycker jag.
Sen får man absolut inte glömma en av jordens bästa låt... det går inte att känna annat än en skön känsla i kroppen när man hör den.. ja precis.. jag pratar självklart om hallelulja, när Kurt Nielsen och vänner sjunger den. Den låten har man många minnen till, speciellt nu under de senaste året då man festat loss på kvällen, och under för och/eller för festen slängt loss i allsång till bland annat denna låt. Den passar till allt och lite till.

"..I been lost if I lost you..."



Jag älskar min karl så sjukt mycket. Han är pricken över i:et i mitt liv. Han får mig att vara den jag vill vara, han får mig att känna det jag vill känna, han får mig att se det jag vill se. Han är så perfekt på alla sätt och vis, både hans yttre och inre är så otroligt fint. Det går inte ens föreställa sig hur livet skulle vara utan han, för då skulle livet inte vara fulländat. Tack för att du finns hjärtat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0