times are changing

Dags för mig att inleda bloggandet här på våran gemensamma blogg nu tycker jag. Så jag berätta lite om vad som händer nu.

Väntar på kök, och innan dess måste de rivas ut och fixas i de gamla såklart
Måste hitta bil, mitt lilla vrålåk blir de nämligen körförbud på from imorgon.
Idag har jag lite ont i huvet, va ju ut och träffade några vänner igår och drack öl. Trevligt! Ett plus är ju oxå att sverige vände och vann i förlängning mot United states of america:)
Idag blir det grillning och lite fest misstänker jag.

Igår träffade jag förresten en underbar person och hade ett bra samtal i några timmar. Kändes skönt. Vissa människor är verkligen starka alltså. Hur mycket  pallar man egentligen? Ja, jag är iaf glad att man har bra och fina människor runt i kring sig som finns där när man behöver det.

/ Ubbe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0