Charity!


Som ni nu redan vet så håller jag på med kläd-rensning! Något som man verkligen borde göra oftare!! Nu har jag ett gäng kläder som jag ska ge bort eftersom dom inte riktigt passar mig längre.. Det är ju inge direkt fel på dom ( annat än att dom inte är tvättade) men dom ska inte få bo kvar i min garderob.. så jag tänkte kolla om någon häromkring vill ha något som jag ändå ska skänka bort. Jag orkade inte ta kort på alla sakerna.. men här är några kort på saker.. ( dock suddiga och så)
Anledningen att jag inte vill ha kvar dom är att dom inte användas... de flesta passar någorlunda... dock tycker jag att vissa plagg är något för korta för mig.
Så vill du eller känner någon som skulle kunna ha nytta av kläderna, hör gärna av er så får ni dom!!



1. 2.   3.  4. 

5.  6.  7.  8. 

9. 10. 11.


1. En vanlig brun t-shirt
2. Ett vanligt blått linne
3. En rosa tubtopp
4. En orange Diesel tröja, ej urringad. ( inte äkta diesel)
5. Ett vitt linne med vita pärlos på framsidan
6. Ett kamoflerat linne
7. Ett svart urringat tight linne
8. En mörk rosa WEZC t-shirt (äkta)
9. En ljuslila Diesel t-shirt (äkta)
10. Svart linne, lite vidd kring magen och paljetter mellan brösten
11. En beige huvtröja billabong (äkta)

Sååå.. dom som vill är varmt välkomna att ta kläderna om ni vill. Har även mer kläder som ska bort.. men tänkte börja med de här och se om intresset bland nära finns innan jag skickar iväg dom till främmande land;)


/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0