Come on, it´s a new day


God morgon allesammans!! Åh vilken bra dag!! Gud vad jag är glad att jag fick hjälp med mailadresser till olika områden i Östersund. Idag hade jag fått 3 svar.. dock hade det blivit något fel på en av personernas mail.. men dom ville iallfall ha min ansökan på nytt. Idag ska jag till att skriva mer information om mig till ett annat ställe, och jag håller tummarna att det kommer att sluta på det enda sättet!!

Justja, jag måste bara säga en sak. Eftersom jag varit hemma ett tag.. så måste man inskaffa sig någorlunda vettiga och tidfördrivande sysslor för att dagen överhuvudtaget ska kännas värd att vakna till. Och en av mina sysslor är att läsa bloggar, framförallt dom man känner... men på senaste även kända bloggarna. Och visst jag sitter mest och skrattar när jag läser dom där kända blogg drottningarna (?) Kissie, Dessie och Paow ( sjuka namn till råga på allt, själv är mitt alterego Jäjkobsen) Och dom är 18 respektive 14-15. Och igår när jag läste såg jag att 14-15 åringarna håller på och berättar om deras sena utekvällar på fyllan!! Say what? Det tycker jag är helt jävla sjukt. För man kan ju bara tänka sig vilka som läser bloggarna ( förutom mig)... 99 % är säkerligen små tjejer som ser upp till dom som sina gudar och vi 1% har utvecklat en stor massa bakom pannbenet och skrattar och skäms å deras vägnar. 
Hmm, neä, det är sjukt.

Nu ska jag ivrigt fortsätta min väntan på posten!!

/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0