Give me, give me, give me!


Så nu har jag stökat på här hemma! Dock är det bra länge innan både Ubbe och främmande kommer förbi. Vi ska dock hinna med bolaget innan sällskapet anländer. Och vi måste köpa något kött! Fan det finns fan ingenting på Blå center!! Usch! Men vi kanske kommer inhandla något där ändå.. det får vi helt enkelt invänta och se!


Jo, sen var det ju det där med klippningen. Visst man har haft kort hår.. men det var evigheter sen! Och visst jag har testat på det mesta vad gäller hårfärg och frisyrer.. orange och rött var en fet hitt i mitt liv för 10-15 år sen, därefter var det en kort period med blont och sedan har alltifrån ljusbrunt, slingat och olika varianter av brunt varit min kärlek.


Jag testade på lugg i äldre dar...Brr... där blev nog vi alla rädda..


Jag har slingat håret, som genom de gamla röda pigmenten uppvisar en hög grad orange-het..





Och jag i mitt "rätta" element....


som blev kortare än det varit på VÄLDIGT LÄNGE..





/H

Kommentarer
Postat av: Jessica

Fin du blev

2009-08-21 @ 15:22:55
URL: http://jessicalejonhearth.blogg.se/
Postat av: caerro

OJ vad fint :D

2009-08-23 @ 17:24:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0