Good morning!

Här sitter man ihopkurad i soffan med en kopp kaffe och myser. Ubbe har dragit iväg för att sakta men säkert få inse att arbetet är nära. Jag har även ätit frukost idag, fy fan vad äckligt det var! Men det var en riktig nyttig frukost, dock var storleken på tok för liten. MEN huvudsaken är att jag ska börja med att äta frukost igen. Frukost är positivt på hundra olika punkter, främst att man mår bättre.
Det kanske märks vad som komma skall, jo nu drar vi igång igen- NU ÄRE BANTNING!
Ja.. det misstaget sa jag igår till karln...sen var det ju SJÄLVKLART att vi var tvungen på affären och stå vid chips hyllan halva tiden. Men jag fick smisk på fingrarna. Jag MÅSTE vänta tills på Lördag..
Så hittills har jag klarat av en "bantningsdag"- dvs en dag utan popcorn,chips,godis,glass, bullar och kakor.
Nu håller vi tummarna att jag inte tar något gottans idag!!

Nog med alla ljug..hehe.. fyfasen vad jag önskar att jag vore lite pillig idag, jag vill göra om designen här för den suger.. så fort jag är inne på bloggen så , blä... så det ska jag lägga till på min göra lista... efter att jag skaffat en sån;)

Nu ska jag fortsätta med kaffet.. man må ju vara pigg och allert idag!

/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0