Hit mee!



Oh nu har jag gjort en lite syndig grej!!:) Men ändå.. det behövdes!! Jag har beställt en massa kläder!! För en billig peng! Så imorgon ska jag ta och rensa igenom ALLT jag har i garderoben och ordna till... sen så ska man skänka bort de kläderna som jag inte ska ha kvar... vilket kommer att bli en hel del vill jag lova! Det var ju så länge sen jag köpte nya kläder.. och det behövs.
Det är inte alltid man vill ha ett linne som man använde när man var 14 år. Okej, viss ironi i det där, men nu förstår principen. Sen är det faktiskt så ( tro det eller ej) men man växer och ändras genom åren.. därav nya kläder.

Nu längtar jag bara tills dom kommer!

/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0