I hope it´s gonna make you."


Aj ajaj, nu är min rygg lite sliten! Som sagt full rulle idag! Pappsen kom kring 2 tiden idag och hjälpte till i köket. Nu är det i princip klart. Imorgon ska jag slipa och måla det sista(!) Aldrig mer kommer jag behöva röra spackel eller sandpapper!! Fyfaaan!! Det är det värsta jag vet!! Annat tycker jag är roligt, men faan inte det!! Så tänk inte ens tanken om ni behöver hjälp!
Och eftersom sågen, borren och slipmaskinen gått i full rulle, var även dammsugaren tvungen att flyga fram.. och trasor.. fyfan, ALDRIG mer en så långdragen renovering samtidigt som jag bor i huset!
Jag och mamma begav oss iväg och inskaffade nya LIKADANA blommor till vardagsrummet, eftersom jag hade olika sorter förut.. mmm, jag vet, sjuka tvångstankar! Men jag kan inte ha en av varje, utan minst 2 lika, sen kan den tredje vara udda. Jag och mina fasoner, fniss!

Och jag vet att vi nästan är totalt fri från helvetet, men det kliar i mina fingrar...ja, det stämmer, jag har tvångstankar och otroligt dåligt tålamod, allt ska helst ha skett innan jag ens tänkt det. Och det är vår kära hall! Gud vad härligt det kommer att bli när den nya tapeten är uppe! ( Okej, vi ska väl börja med att välja ut och köpa).

Igår kom jag fram till några saker jag skulle göra som miljonär...


*Resa jorden runt

*Köpa mitt drömhus och anlita PROFFS för total Hanna-makeover

*Tvinga Per Moberg att bli min personliga dygnet-runt kock

*Uppfinna en apparat som omvandlar svenskan till valfritt språk när man pratar, samt omvandlar de andra språket till svenska. TADA! Sen behöver man inte lära sig andra språk, utan då krävs bara Hannas språkomvandlare för att lyckas!

*Köpa miljoner plagg

*Ge bort en grov summa till familjen

*Sluta jobba, och börja "arbeta" ideelt

*Rädda ALLA plågade eller misskötta djur och föra dom till mitt ENORMA paradis för djur samt mörda djurplågarna

*Till sist så skulle jag såklart fixa pillret som ångar ut de överflödiga fettet man får i sig, Aha! Vem behöver då tänka på vad man äter?:)

*Stämma Estrella om dom vägrar skicka deras ost chips till mitt mansion.

Ja, det är några av sakerna jag skulle göra iallafall.. så nu får jag väl snällt invänta miljonerna.. jag menar, det är ju faktiskt en win-win situation;)

/H











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0