Oh Lollipop, lollipop


Vem fan var det som kom på att DEN sången skulle vara med på reklam?? Och visas omkring hundra-åttio-miljoner gånger per dag? Puh... jaja, det blir någorlunda enformig låt att ha i skallen, men den duger!

Idag är en sjukt bra dag!! Nu vet det där som kallas " Semester-bidrag för hemmafruar" ? Det har ÄNTLIGEN kommit i rullning nu! Jag trodde att jag skulle vara tvungen att vänta minst 2 månader till.. men så fick jag en underbar chock imorse! Tack, tack och tack! Så den här dagen började oväntat bra.
Jag håller på och ska hjälpta ´my folks med målning av boden... så jag tog en långpromenad med vovvsingen för att ta mig dit. Målade iförd ett svart linne samt en plastpåse som förkläde. Efter målningen gick vi hem igen.. och puh!!! Nu ligger jag avdomnad i soffan. Det blev en sjuuk promenad idag! Det är ju faktiskt från Blå center till Frösö zoo... ! LÅÅÅNGGT!
Jag börjar ana en viss träningsvärk imorgon...
Nu ska jag bara ta det lugnt.. fastän jag hade tänkt att städa... för det behövs.. igen.


Föressten, i veckan kommer det besök hit, nämnligen en mäklare som ska få äran att säga att lägenheten är värd minst en miljon;) Så vi har en del att fixa innan denne människa kommer hit, samt storstädning.. och då är storstädningen som jag väntat på här... it´s THE storstädning.


/H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0