That´s the way it is


Shit vad helgerna rullar iväg! Snart är det höst, snart är det jobb och snart är det jul! I helgen har Simon varit här. Vi for på barnens hus i Fredags och inskaffade en ny fotboll..(hundarna hade tuggat sönder den förra) ett nytt spel-Bee movie, the game och lite play doo ( lera). Han gillade verkligen leran, den klådade vi varje dag i helgen. Igår åkte vi till vår vän J och umgicks med hans barn. Det är så kul att de kommer bra överens!
Idag var vi bort på kaffe och tårta hos Caroline som fyllde 22 år- Grattis!

Jag har tänkt en del.. och det är dax för lite förändring. Det är en sak som jag snart kommer att göra något som jag just nu känner att jag vill.

Men som jag kanske kommer att ångra?
Eller kommer jag tycka om det?

Hm. Ibland är det bättre att agera än att tänka, man kan ju ändå aldrig veta vad man kommer tycka, tänka eller känna när man gör något annorlunda.. så varför inte satsa? Problemet med mig är dock att allt ska ske snabbt! Nu är försent och nyss är lagomt...så jag ska se till att det sker så snabbt det bara går! Jag tror inte att min vilja kommer att avta men man vet aldrig. Jag kan nog rabbla upp hundra-miljoner saker som jag sagt att jag vill och ska... som jag sedan firat att jag inte gjort.
MEN, HÄR BEHÖVS FÖRÄNDRING!
Så vi får vänta och se hur ändringen kommer te sig.. nu ska jag ta och trixa lite vid datorn.

/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0