The worlds greatest


Åh nu är jag hemma.. och städar och städar. Min kärlek tyckte jag var knäpp i huvudet som sa att jag ville städa idag eftersom vi drog dammsugaren+golvmoppen+dammning för bara någon dag sedan. MEN!! Det var stökigt och det finns ALLTID ställen som behövs städas som man glömt, blivit smutsiga eller inte orkat städa förut. Så nu när han är på möte passar jag på! Finns det värre än massa skit överallt.. sen de där med " de stökiga ställena som alltid finns" vet ju bara en själv om..

Fastän vi varit med varandra i princip non stop 7-8 veckor nu så kan man inte bli less på min guldklimp! Fy fan de här timmarna han är borta kommer ha tagit död på mig..fyfan när arbetslivet drar igång igen! Då må jag ta 5 extra andetag.
Igår hade mamms och papps bröllopsdag, 25 år har dom varit gift! Ett stort grattis! Hojoj! Tänk när man kan säga till världen att man själv varit ilag eller gift så länge? Samtidigt går tiden så otroligt fort! Snart firar vi ett år tillsammans, och strax efter har vi varit förlovade i ett år. Det är så sjukt! Men ni vet ju hur det sägs... tiden går fort när man har kul + mår bra!


Grattis tokstollar på er 25:e bröllopsdag! Må ni få 25 lika ljuvliga sådana!



Nu är det snart dax för städning igen, förhoppningsvis vill mussen spela på så jag kan spruta ut min stämma nu när jag är i min ensamhet. Dock vet jag att gubben diggar min röst... han har mer än en gång sagt.. ".. Ja, älskling , du sjunger med hjärtat..". Är inte det bra kritik så säg;)?



/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0