What´z up??!


God morgon? Jo inatt var en natt jag inte vill vara med om igen.. puh... lilla damen som är sjukt ÄLSKAD hade problem.. hon sov fasen aldrig utan la sig på golvet.. till slut tog jag mig i kragen och gick ut med henne... för min tolkning var att hon var kissis eller bajsis...03.28 går jag ut med henne(!!).
Ojoj, det var inge kul... hon som brukar vara så duktig när man ska till och sova.. men inte inatt inte..
Hon ska väl snart till och ha dåliga veckan? Fasen hon blir ju bara större så snart åker hund-trosan på! Stackaren;)


Lillfröken som höll mammsen sömnlös halva natten..



Har varit en trevlig helg, var på kalas i Fredags.. det blev även statoil på kvällen innan man gick innanför hemporten, det mina vänner, var läänge sen! Och vi rundade av helgen med en mys dag och kväll igår. Idag ska man vara ute en del, med tanke på det fina sommarväder som dykt upp på nytt!



/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0