Will I find my way home?


Nu är jag ganska seg i ögonen.. har läst min gamla blogg och kommit fram till att jag gjort något väldigt bra. Jag har gjort det bästa valet jag kunde ha gjort. Usch, det fick mig att tänka tillbaka på hur det var...alla problem man hade osv.
Förra sommaren vill jag påstå var det bästa i mitt liv!- So far! För det hände så mycket kul! Samtidigt som man hann träffa sitt livs kärlek. Dock var mitt liv väldigt ostabilt vid den tidpunkten. Jag var i full rullning HELA tiden!.. långt ifrån livet jag lever nu.
Nu är man mer stabil och kan faktiskt koppla av, annat än vad man kan säga om då.
Dock var det skönt att hinna med en riktig singellsommar.. med tanke på att jag, hm, åtminstonde i mina vuxna år haft förhållande. Samtidigt så går det inte att jämföra med en sommar tillsammans med sin älskade. Man får ut så mycket mer av dagarna, både fysisk men framförallt psykiskt.

Idag blir jag bara hemma, jag vet inte om man är på väg att bli sjuk eller om man bara sovit för mycket??
Helst  skulle jag inte vilja gå utanför dörren en sekund idag! Men det måste göras när man har hundar. Vilket egentligen är bra.... alla mår bra av lite frisk luft...

Hittade några gamla kort också.. gud vad kul det är med kort!! (som om ni inte visste det vid det här laget??;) Det var något år sen man tog dom där korten.. men man kan se ett mönster... jo, jag hade långt hår även då!
Än så länge har inte ångesten krypit sig på mig, men jag kan tänka mig att den kommer att dyka upp något gång under hårets väx-period.


8>Diesel och Tiger <8










/H

Kommentarer
Postat av: ubbebe

oh..va du är snygg gumman...och så fantastisk du är...kan bara säga att jag har haft sån otrolig tur som har hittat dig min älskling. Och framtiden med dig känns så underbart ljus och positiv!! ÄLSKAR DIG!!

2009-08-27 @ 12:54:37
URL: http://ubbeohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0