Without you I couldn´t

God morrgon alla!! Åh vilken bra dag! Idag vaknade jag kvart över 8 och tog morgonpasset med vovvarna. Underbart! Jag har inte bara sovit gott inatt utan även vaknat i tid! Samtidigt som jag är pigg.. och jag har inte hunnit med morgonkaffet än!
Solen skiner.. och det verkar bli en kanon dag! Ska ner på stan lite senare och möta upp en dam som jag träffade på under det senaste 30-års kalaset vi var på.. verkar vara en riktigt trevlig dam. Så då vankas det för kaffe.

Nu går även köket framåt... ( Hm det har jag ju ALDRIG sagt förut...) men igår var pappa här.. och när han kommer förbi så händer det saker. Jag hade iallafall noll motivation att göra något. Men när han väl kommer så gör man en hel del. Taklampan i sovrummet är uppe.. och den såkallade lådan är nästan klar.. och den ska till 90 % säkerhet sättas på plats idag... sen är det några lister och  TADA! Så kommer köket att vara klar. Allt byggande kommer vara över. All smuts kommer försvinna.  Välkommen allt storstädande!



/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0