Brrr!

Men vet ni hur förbaskat jävla kallt det är ute???
Det är ISKALLT, och till råga på allt så flyger det runt farliga knivar! Fy fan.. man blir inte bara kall av att vara ute, utan även blind!Fy fan! Här ska man gå ut så lite som möjligt från och med nu...

Ikväll ska man få äta middag hos föräldrarna.. inget speciellt.. men bara slippa laga något själv.. det är underbart!
För jag vet ju hur min fantasi är när jag är själv..... typ nudlar, chips, popcorn, mackor eller inget. Längre än så går inte tankarna.. för dom stoppas med tanken- " Jag måste göra..".


Jaja, idag är iallafall en KANON dag! Och jag ser mer framemot morgondagen nu! Hade det gått åt andra håller hade jag nog varit bra nog O-sugen på att bege mig iväg imorgon. Men eftersom fallet inte var så.. så är jag sugen! Och jag hoppas att jag kan sprida lyckan vidare imorgon också.. men det återstår att se!


/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0