Då går jag ner i min källare



Fasen vad jag var irriterad igår. De behövdes inte mycket för att ilskan skulle poppa upp! ( jävla pms monster )
Och idag är jag trött..
Var tvungen att flyga upp ur sängen tidigt imorse, då man sover som skönast och bege mig på ett möten. Och dom där mötena ger mig verkligen ingenting! Men jag kom iväg och har gjort det, och härmed har jag gjort helg!

Idag vankas de julklappshandling, sista avsnittet av Bonde söker fru och MYS! Idag har jag bestämt att det blir badmys innan vi ska slänga oss ner i soffan och mysa järnet!
Men jag är så förbaskat less på kylan! Man kan ju knappt ta ut hundarna utan att dom ser döende ut! Men de blir kompletterat med en jävla massa busande inne!

Neä, man kanske ska kolla om het-koppen svalnat så man får i sig mer igång-dricka och kommer till liv!

/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0