Det är bara att ge efter!


Guud, vilket sug jag haft idag! Jag är ju en typisk natt-ätar-människa, ni vet den där dåliga sorten.
Och jag är GRYMT duktig på att hoppa över middag och/eller lunch när jag är själv.. vilket resulterar i ENORM hunger.
Jag höll på och tänka på "START" flingorna.. och jag mer eller mindre dregglade... så jag begav mig till affären.. med  hunger och sug utan dess like... att en godispåse slank med på rullbandet.
Dock är jag bra less på godis nu. Jag fattar det inte. Man ( jag ) köper alla godissorter och får till en redig påse. Sen efter man ( jag ) ätit 2-3 smågodis bitar så är det bra!! Sen vill man ( jag ) inte ha något mer!
Jääävla fasoner!

Men man ska ge efter suget när det väl infinner sig.. åtminstonde på smågodis eller godisfronten överhuduvtaget. För godis är verkligen INTE min grej. Däremot är det enormt farligt att ha chips och popcorn hemma.. då ligger extrafettet inte långt borta vill jag lova.

Neä, ikväll ska man ta och njuta av att se på massa bra program, ni vet alla vad jag snackar om- Tisdag!
Mumsa lite godsaker och intala mig liknande uttryck som: - Jag kan flyga, jag är inte rädd.


/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0