Duracell kanin!


Åh ojoj!! Pratade nyss med karln min och där har han minsan fixat med lite saker till nya lägenheten.. åh det känns så bra!! Ett större boende, på bra läge och nya fina saker! Och vi kommer att ha det mesta på LÖRDAG när vi flyttar in allt!
Soffa och det som hör till vardagsrummet är klirrat...
Sen är det lite hallpryttlar som jag håller på och flörtar till mig.. så vi får hoppas att smaken faller rätt när vi ska kika på min önskelista! Det är ju bara 2 saker.. och det är halva priset på en av dom, hur bra är inte det?
- Billigt är bra!

Nu är det näsan Torsdag, vilket innebär 1 dag kvar tills nyckeln hamnar i vår hand och vi kan börja frakta och åka och hämta saker till nta lägenheten!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0