Få tiden att gå

Nu har jag städat i lägenheten.. första gången som både dammsugare, trasa och mopp dykt fram i den här lägenheten.. men jisses vad lättstädat det är när det är rent! Eller ja.. hyffsat rent!
Och såklart är det massa goda dofter som strömmar runt i lägenheten, jag vet fröken-älskar-lukta-gott-saker!^^
Helt besatt av allt som luktar gott... och inte helt fel när det är ljus som även sprider myskänsla!

Och idag kom det blommor till dörren! Det är första gången som jag fått blommor hemskickade.. men både jag och Ubbe fick det idag.. och det var ifrån fastighetsförmedlingen som önskade oss lycka till i nya lägenheten.. hur sött är inte det?


Och jag vet, vi skulle behöva en ny kamera.. just nu har vi ingen förutom mobilerna.. och det suger snabel.
Men den var fin iallafall!


/H

Kommentarer
Postat av: Jessica

Grattis till körkortet

2009-12-15 @ 17:48:00
URL: http://jessicalejonhearth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0