Fields of gold!

Är så enormt bra!


                           

Ligger i soffan och vilar mig lite nu.. jag vet som inte vad jag ska hitta på egentligen. Jag vill göra så mycket, samtidigt som jag inte vill göra något alls.
Man blir lite tårögd när man hör låten.. och tårögd eller gråtfärdig har jag minsan all rätt i världen att vara. För varje gång jag tänker på det senaste året så kommer världens lyckovåg susande.
Från att ha det näst-värsta till att ha det absolut bästa. Allt har verkligen gått åt det håll man önskar, och då menar jag verkligen ALLT.


                 

För ett år sen skulle jag ALDRIG ha gissat att jag skulle vara förlovad med en underbar man som är min själsfrände, ha en underbar hund, bo i en superfin 3:a i Lugnvik som även jag äger och ha körkort.

-Nej, nej, nej!

För ett år sen var allt kaos! Jag arbetade praktiskt taget ingenting november-december, jag hade ingen underbar karl i min närhet, jag ägde ingen lägenhet.. och ja.. läget var helt enkelt kaotiskt.

Men nu sitter man här ett år senare och skulle kunna gråta varje dag av lycka! Och snart kommer jag även att få nytt jobb och uppleva nya saker!


/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0