Första klappen klar..


Så nu har jag ÄNTLIGEN bestämt mig för vad hjärtat ska få i år. En skitsmart, supergullig, behövlig, bra, fin och ja en helt perfekt julklapp! Vanligtvis brukar jag alltid tycka att det är svårt att köpa julklappar.. speciellt till killar!
Men inte nu längre! Vi tycker om lika saker och jag vet hur han tänker och inte tänker, vad han behöver och inte behöver, vad han vill ha och inte vill ha. Och då blir de ju bra mycket lättare!

Men jag måste ändå bege mig på staden någon dag och inskaffa resterande.. Hojojoj! Hur ska man orka med julstöket? Jisses.
Jag vet ju som sagt Ubbes.. och tror jag vet Simons.. men resterande då???????!!!
Jag VÄGRAR dra ut på staden utan att veta VAD jag ska inhandla! Folk är ju som galna vid jultider.

Snart ska man ju ta och bege sig ut igen.. jisses vad dagarna flyger iväg! Närmare vår nya boning!<3


/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0