Hemligheter!


Nu äntligen kan man få skriva ut vad det är för fuffens man hållt på med under cirka en månadstid!! Jo det är nämligen så att lilla jag har jobbat med mitt körkort!
Igår hade jag uppskrivningen som jag klarade galant! Och idag hade jag uppkörning som jag också klarade galant!
Det känns så jävla skönt! Jag trodde att jag aldrig skulle få körkort.. MEN då vill jag även säga att det skiljer något enormt från körskola till körskola.. REVELJENS körskola är kanon! Dom utgår efter varje elev, vad dom kan och inte. Så därav fick jag mitt körkort snabbt!!
Sen måste jag även säga att det känns såå skönt att klara BÅDE UPPKÖRNINGEN OCH UPPSKRIVNINGEN EFTER FÖRSTA GÅNGEN! Inget göra om, gör rätt! Utan det blev rätt direkt.

För man har ju hört många säga massa elaka myter innan angående ( framförallt ) uppkörningen.. men tshi fick ni!

                                                  
                                          Enlycklig dam med körkort from 20091215


/H


Kommentarer
Postat av: Angelica

GRATTIS! :))

2009-12-15 @ 12:40:02
URL: http://aquaofvitae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0