Long time no seen

Nu är vi hemma igen!!
Eller snarare igår kom vi hem.

Det har varit en riktigt kanonjul! Hur mysigt som helst!
Dagen innan julafton kom Fammo och farbror ( Simons ) och sov hos hos,fammon fyllde år så man passade på att gratta damen samt att spela Bingolotto.
Dagen efter bar det av till stugan och självaste JULAFTON. På kvällen kom TOMTEN.. Jag har intehaft en tomte på..????? Ja.. hur många år kan det vara?
Det har inte funnits några knottar i närheten när vi firat jul, så jultomten har varit i idé i ex antal år.. med tanke på att jag är den lille.

Det blev en massa paket, framförallt till lillkillen. Och självfalet supergod mat!! Och maten får vänta ett år till innan jag vill sällskapa med den igen... 3 dagar av julmat NON-STOP..räcker gott och väl för ett år!

Men den absolut bästa och sjukaste present jag fått.. det var av gubben i år.. håll i hatten nu!!
Jag fick en D A T O R!En sprillans NY dator!!!!!! Vem ger bort en sån julklapp!!???
- Självklart är ju svaret, DEN MEST UNDERBARA KILLEN I HELA VÄRLDEN!



Vi hade det riktigt mysigt dom dagarna vi var där.. det blev en hel del med lek ute i snön, och skoteråkning! Superkul!

Ja, det var väl lite kort och gott om vad vi haft för oss... ätit gott, haft det gott, umgåtts med familjen, lekt, myst och haft en riktigt super jul!!!

/H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0