Måndag


Och jag ska inte göra ett skit! Bara vara hemma och tvätta och städa lite inför julen som snart är här!! Ska bli så härligt!
I Lördags festade vi loss både hemma och ute.. och det är nog sista gången på länge.
Men det var en trevlig kväll!

Igår trodde jag att jag åkt på nån vinterkräksjuka eller nått för jag var ENORMT illamående mot middagstiden...
Men jag lyckades sova bort den för idag mår man bättre.. lite ont i huvudet och lite slö. Men slöheten kommer mest troligt ifrån att jag i princip sovit hela dagen + natten igår.

Nu vill jag ha JUL! Jag vill vara i stugan med precis HELA familjen.. vara ute och leka i snön, åka skoter.. och sen vara inne och mysa till Kalle anka, med god mat, gott sällskap, paket, tomte och ja rubbet!!


/H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0