Många långa dagar blir det..

Jag börjar undra när man får ta det lugnt?
Jag vill ju få till allt på en gång! Mitt problem är bara att jag inte KAN göra allt själv...vilket är enormt frustrerande!
Men glad är jag ändå, för hjälpen finns inte långt borta!

Det jag har lyckats ordna med idag är julgranen.. den står här snyggt och prydlig i vardagsrummet, framför soffan.. så man verkligen kan njuta av den härliga synen av jul!
Jag hann dra en snabbveva på stan, så jag inhandlade "hängarna" till duschdraperiet så det är uppe!


Shit.. jag gör för mycket.. ojoj.. ni ska veta att livet som arbetslös helt klart är mer stressande och jobbigare än ett liv med jobb! Åtminstonde om man ska se hur min Decembermånad ser och har sett ut!
Tur att jag är en dam som gillar att göra saker!

Sen blir ju livet ännu bättre när man har ett B A D K A R !!!



/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0