Snart helg

Åh vad jag längtar! På Lördag blir det party, party! Och det var längesen mina vänner! Sist var på Halloween..
Och ännu längre sen var det man begav sig vidare ut på staden! Jag kan inte komma på senast! Men jag tror att det var i somras( ? ) om jag nu inte minns fel.
Dock är krogen och sånt bara roligt om man är där sällan.. man lessnar sjukt fort!
Och suget efter att gå och träffa massa okända har inte funnits.

Men eftersom vi inte VILL bege oss ut på Juldagen precis som alla andra, så ska vi ta den helgen nu istället. Skönt att slippa alla människor, dyrt inträde osv... det är verkligen inte värt det!
Det är ju helt sjuka priser, för att komma in på krogen.. köa i en evighet.. och stå.... inte komma fram till baren.. tappa bort alla man känner etc. Nej tack! Jag beger mig hellre ut en normal helg då man åtminstonde kan köpa en öl och mest troligt hitta en sittplats.

Men nu i helgen ska vi bege oss ut.. antingen på krogen eller någon pub. Jag personligen gillar mest pubar..för jag är inte dansartypen. Jag har noll kordinationskontroll! Dock är det kul att bege sig på krogen också! Men då vill man gärna att minst en av sällskapet är likasinnad.. för sitta på röven själv gör jag inte.

Neä, nu ska man börja förbereda för att bege sig bort till kusinerna på anneria och gratta dom!

/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0