Halo


Fasen dagen har snart blivit kväll och man har iprincip bara hunnit käka och duscha. Sjukt. Igår var vi iallafall ute på stråket, en riktig kanon kväll!! Först var det jag och hjärtat som satt, sedan över till grannen för att därefter bege sig till de vi skulle ut med. Vi såg på Marmelad orkestern.
Men det var ej sak som gjorde mig så sjukt förbannad igår!!! Åh jag hatar TJEJER det finns fan inget värre kön än att vara TJEJ! Jag tänker inte gå in på detaljer om hur hon betedde sig eller sa... men jag tror 99,99% av tjejerna förstår vad jag menar när man säger arrogant, jävla f*tt h*ra. För exakt så var hon. Jag vet inte om man ska sörja eller tacka att jag är så snäll och gick därifrån...
Men utöver en sån där äcklig f*tt h*ra så var kvällen helt perfekt!
Idag ska vi också bege oss på stråket.. men jag säger som alltid.. blir vädret pissigt då blir lilla jag hemma! Men man får hålla tummarna eftersom det är sista kvällen.  Hoppas isåfall att man hinner mingla igenom några tält ikväll.. för igår blev det samma tills vi kände att  det var nog.... men kommer man sent så gör man.

Nu ska jag snart göra mig iordning på nytt, bli en ny, bättre kvinna!!
Vi ses i minglet!

/H

Kommentarer
Postat av: JessicaS

Det finns verkligen respekt lösa tjejer som man verkligen bara vill smälla på.

Om ni ska på yran på lördag är ni välkommna på förfest/kalas hemma hos mig runt 4-5 tiden:) kram

2009-07-30 @ 12:29:02
URL: http://jessicalejonhearth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0