How to do?


Nu har the vecka dragit igång. Dock är vädret skit!! Är glad att vi drog vår vända ner på stråket i Fredags då det ändå var rätt så hyffsat väder. Riktigt trevlig kväll.. det började med förfest med min och J på frösön.. lite girl on girl time. Sedan mötte vi upp karlarna inne på stråket.. och som vanligt träffade man på både den ena och den andra. Det är det som är så kul när det är stråket.. ALLA är ute bland massan. Det blir väl någon mer check nere på stan till veckan.. men jag vägrar regn!! Så när det blir bättre väder så ska jag bege mig ner på staden och kolla läget igen.

Min prinsessa var med mamma och pappa i stugan.. och *snyft* - Jag saknar henne!! Men hon har ju haft det bra i skogen ändå.. så man kan ju vara glad för hennes skull. Men det är olidligt utan henne. Igår kom Lea och Simon hit så visst, då händer det grejer här hemma igen. Så nu längtar jag tills mamms och papps hör av sig och säger att skruttan kommer till mig igen!!



Idag har man hunnit städa undan det mesta.. och vi ser på "Den otroliga vandringen" som Simon ÄLSKAR. Så jag ska till och kika på den filmen lite mer... hehe.


/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0