Let´s talk about it


Äntligen är solen här, förhoppningsvis för att stanna! Vi drog en tripp ner på staden med syrran och gjorde en del fuffens.. vi var och kikade på ringar en snabbis.. och jag kom fram till att jag har några års funderingar på hur vigselringen ska se ut. Det blir inte lätt att matcha. Samtidigt så tänkte jag.... varför i helvete ska dom matcha? Huvudsaken är att förlovningsringen är snygg och att vigselringen är snygg! Och huvudsaken är att jag är nöjd. Dock har jag tid på mig att välja, så jag känner inte av något press eller stress än.

Fy fan vad jag hatar den här veckan på månaden... ajaj.. varför är det vi kvinnfolk som ska behöva dras med smärtan och surheten? Usch och tvi!! Mensen kan jag leva med, men inte med smärtan! Så återigen ger jag en fetdiss och pekar finger åt Mrs röd.


Neä, nu ska man väl ta och fixa lite lunch.. sen vila.. därefter bär det av till syrran för lite klädbyte samt kort.

/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0