Love birds



Både igår och idag har vi fått igång kökspysslet, och det går framåt. Självklart ska man få stöta på flera hinder så man måste tänka hundra extra gånger innan man verkligen kan ge sig hän och utföra det man vill. Alla socklarna är på plats, diskstången, diskstället och knivstället är på plats och fläkten var uppe ett tag igår,,, men som sagt, små hinder.
Vi har hittat en snäll vän som ville ha vårt gamla kylskåp så vi slipper slänga ett fullkomligt fungerbart kylskåp!!!
Imorgon vankas det städning... en hel del saker ska ner i förrådet... och *håller tummarna* att kylskåpet försvinner imorgon. Men jag har ju sagt att ALLT  SKA VARA FÄRDIGT YRAN HELGEN, eftersom älskling då ska iväg med sina vänner på myshelg, sånt där grabbtrams ni vet;) hihi. Och min föredetta sambo blir min tillfälliga sambo den helgen.
Och framför allt, JAG VILL STORSTÄDA!!!!!!!


Ikväll kommer grannarna förbi på film kväll... så man ska väl slänga igång en jädra massa popcorn som man kan svulla i sig.. känna sig sådär kvinnlig som endast få kan göra. Jag har även sorterat alla kort jag har på datorn, eller åtminstonde nääässstan alla. Så nu har man olika mappar för olika tillfällen, perfekt!!

 

 
Sen vill jag ge en grov tumme ner för samhällets "hjälp företag".

/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0