so proud

Vill bara säga att jag är så glad och stolt över min fästmö! Igår lagade hon hemmagjorde köttbullar och biffar som vart oerhört goda! Dessutom så gjorde hon matbröd. Både limpor och tekakor! Riktigt goda vart dom oxå! Vad skulle jag göra utan mitt hjärta? Jag skulle inte fungera alltså! Puss min älskling. Älskar dig!

Igår kväll blev vi bjudna hem till grannarna för att se på film. Vi såg på date movie, och Ja e int bitter med robert gustavsson. Båda filmerna va asroliga. De finns bara en robert gustavsson. Helt enormt rolig! Så grymt bra när han gör Tony Rickardsson alltså. Driver med hela sverige-eliten! Sjukt kul! Sen kommer D in med en likörsnaps. Avslöjar inte vad de är för de är hemligt:) Men gooo va den. Om ni kommer hit och hälsar på nån kväll så kanske ni får en;)

/U

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0