Take it to the right


Hoho, fan idag kommer nog åskan att hälsa på! Jisses vad kvavt det är! Jag sitter och svettas som en annan i klimakteriet! Men det gör ingenting. Igår hade vi skräckfilmsmatathon, and I like it! ikväll ser det ut att gå åt samma håll.. och jag "lajkar" det fortfarande!
I lördags var vi ju som redan känt, på 30 års fest. Vi höll till i bygdegården i Lit, och jisses vad fint det var!! Riktigt bra ställe att ha fest på. Borta ifrån stan och man är med vänner och annat och tar sig någon öl. Det var super god mat, pastasallad, kyckling, bröd, köttfärspaj mm. Dock missade jag efterrätten- Marängsviss!!! Eller ja, jag var för mätt för att få i mig den... dock hade jag ångest igår eftersom jag inte åt det.. mmm marängsviss!
Men det kommer fler tillfällen då man ska få svulla i sig det!! Det behövs bara glass, chokladsås och banan...  maränger har vi hemma^^

Anledningen till varför vi lösenordskyddade kan man ju säga är att... man blir så förbannat sugen på att veta vilka som läser... samt att inte hela världen ska få veta alla hyss man gör... eller se alla perversa bilder vi har lagt upp, samt kommer lägga upp*blink blink*, skämt åsido.

Man får se om det dyker upp något kort från kalaset... vi tog ju inga kort... eftersom VI INTE HAR EN BRA KAMERA SOM FUNGERAR SOM KAMER"OR" SKA!!!


/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0