The weekend


I helgen var vi i stugan.. och gud vad skönt det är! Jag, älskling, Simon, Nelly och Lea.. kanon!! Det är ju som man sagt förut.. så skönt att vara där.. men extra skönt när man har 2 små hundar som gärna vill springa non stop varje dag.. men som inte riktigt funkar när man är hemma i stan. Och även kanon för lill killen, eftersom man är ute i skogen, samt har nära till vattnet och lite motorfordon.
Vi badade både i Fredags och i Lördags. I Fredags var det dock bara jag och Simon som var i, inte helt! Men till Fiffi delen... ( för er som inte vet så är det fröken panini, snippan, you name it).. men det tycker jag var bra gjort ändå. Och på Lördagen, håll i hatten nu!! Så SIMMADE UBBE!!!!! HAN SIMMADE! Duktig karl, så han fick sig en puss och en kram som belöning för modet han utvisade. Jag däremot lyckades doppa till tuttarna... sen fick jag nog.
Idag så åkte vi fyrhjuling, och Simon tycker det är kanon kul... plus att vi träffade en 7-årig pojke som bor i Landön som han lekte med... så nästa gång har han en kompis!!
Det var helt enkelt en sån där bra, lugn helg som man fullkomligt älskar!

Och nu är det en värre blåst i hatten!!! Vi tog kort! Men en kamera som har ett eget liv och totalt körd... men kort blev det!

Far och son....



Son..



Vi spelade "tennis"....



Vi spelade krocket... men Ubbe vann hela tiden.. hm VERKLIGEN något fuffens där..





..Och vi tog massor med promenader i skogen






/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0