You don´t know my name, do you?


Oh vad härligt!! Jag är på gång!! Igår ställde jag mig och bakade bullar, och kring 23 var dom färdiga att hugga in i, Mmm. Med kall mjölk, Mmm. Idag har vi varit hos bror min och fått middag, riktigt mumma! Och självklart tog jag med mig några av mina bulls till efterrätt,Mmm. Vi åt en sjukt god sås, som visade sig vara en färdigköpt grej, men ack så god!! Mer av det!
Och nu mina vänner är det nära!! Köket är mer eller mindre klart, nu är det på RIKTIGT inte mycket kvar. Fläkten är uppe... och ja, jag har sagt det förr och här kommer det igen, köket ska vara klart sista helgen i Juli! Nu får vi hålla tummarna att vi inte sackar efter. OCH till råga på allt har vi storstädat idag.. ja.. det enda som är kvar är fönsterputsningen.. och ja, man kan ju alltid hitta något mer som behövs... men det är bara saker som bara jag tänker på... egentligen.
Så nu är det supersnyggt, super rent och super om möblerat på vissa hörn och kanter!! Snacka om att man kommer sova som en gud ikväll!

Imorgon ska jag minsann till systra mi och umgås, samt låna kläder till 30 års festen som äger rum på Lördag. Senare på kvällen ska jag vara en riktig mysnisse och fixa med fotbad och kanske eventuellt en färgning av utväxten? Me like big time.
Nu ska vi mysa av vårt nya rymliga sovrum med en fimrulle som ska vagga en till sängs.... förhoppningsvis.. Obs! Man SKA INTE dricka kaffe efter 18.00. PUNKT.


/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0