Black velvet


Helt ärligt... ni vet inte hur svårt det är att hitta på saker sent på kvällen i det här landet(?). Visst jag har ingen direkt världs-livs-erfarenhet. Men det jag vet är att jag älskar att resa och känna livet, lugnet och lyckan. Och de få länderna man hunnit uppleva är ändå underbara! Man kan komma på 05.00 att man är sugen på en öl... och GÅ UT OCH TA EN. Helt annorlunda än här. I detta land är det kört att träffa andra vakna människor efter 03.00, om man utgår efter krogfolket, annars så går det väl an kring 12 kanske? Helt otroligt hur olika alla länder är. Tror dom att alla är olika beroende på vilket land dom bor í? Tror dom att alla vill en och samma sak? ja de tror dom. Och ingen negativ kredd till dom. För visst vill dom, och tror dom att det är så. OCH till en  viss del ÄR det så, samtidigt som det inte är så.
Så hur fan skulle man själv vara som president eller annan "viktig" snubbe(eventuellt kvinna)? Jadu, lite jämnställdhet i världen vore ju en del att fortsätta i.

Jag är totalt sovalös.............åh... tänkt om man var i en annan värld och kunde göra nått kul.. typ spela volleybolla, flyga, se en bra film eller promenera på fin strand??????????????
Nu ska jag ta och göra lite grejer på "dattan", senare..innan tre hoppas jag på sömn iaf.


Hörs imorå!

/H



/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0