Can I play with madness



Snart kommer hjärtat hem igen! Vad mysigt. Jag har fått bort det värsta snusket här hemma.. men riktigt snyggt är omöjligt.. sen vet man att imorgon kommer det se lika hemskt ut. Så motivationen är inte direkt närvarande.
Ligger och kikar på Sjukhuset. Vet inte vad jag ska tycka, sånna program blir jag bara nervös av..
Stackars kvinna som ska föda barn på tv... starkt jobbat! Dock är jag glad att jag inte är en havande kvinna i sina sista tjockisdagar och såg på det där programmet. Usch, man får en dålig känsla av att se andra förlossningar.,.. det enda jag kan tänka på är att " Så där ska det fan inte gå till när jag ligger där", " Karln bredvid mig skulle få en fethöger om han säger så där",  och mycket mer.

Eftersom det är så många runtomkring en som nyss fått barn eller snart ska få barn så har man ju lite koll på vad man ska göra under tiden man är med bebis i magen.. och bland annat kan man skriva förlossningsbrev om hur man önskar att den ska gå till. Och JA, BB KOMMER MINSANN ATT MOTTA EN FET BOK IFRÅN MIG, men utförliga instruktioner!
För redan nu.. eller ja, sen jag fick reda på hur barn verkligen kommer till, så vet jag vissa saker med säkerhet.
Även killen kommer att under ca 9 månader få höra exakt hur det ska gå till, vad som får göras och sägas... så det ska han kunna utantill! För säkerhetsskull kanske även han får en fet instruktionsbok utav mig?;)

Nu ska jag kika lite mer på tv innan jag ska bege mig för en kvällsdusch!

/H

Kommentarer
Postat av: jessica

haha en bok ,men det är ju bra för då kan du stämma dom om dom inte gör allt in i minsta detalj som du har skrivigt:)

2009-06-04 @ 09:55:25
URL: http://jessicalejonhearth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0