Eh eh eh eh!



AJ aj aj!! Fy fan! Idag har jag hållt på och städat.. prff! Vilken överasskning! Man städar, städar, städar.. och det kommer mer och mer saker, mer och mer smuts.. åhh vad jag är less!!!! Nu vill jag att allt ska vara som det ska och kunna slappna av!! Man kan inte känna något lugn i kroppen. Fy FAN! Samtidigt som jag är mer frustrerad än en kåt fastbunden nymfoman så går det framåt.. det är inte alls mycket kvar på köket... lite lister här och där, sätta dit lite lampor och kaklet. Kaklet kommer att påbörjas på Måndag.. så i slutet på nästa vecka ska detta vara klart- Finito!

Idag när man så tappert försökte fixa lite i köket så for en träbit ner på mig... 0,000 mm ifrån skallen, men rast som man är hann jag undan. Men! Min lilla höger tumme fick smällen! Sä nu har jag en ont höger tumme som inte är som en frisk tumme ska. Den är bara lite svullen och det kommer nog komma ett blåmärke... men vem ska egentligen klaga? Jag kan röra han och jag fungerar som man ska ändå!!

Igår shoppade vi upp ikeapresentkortet!! Jihaa!! Nu har man allt, förutom vissa saker...!


En sak man märker hos folk som har blogg.. ojoj vad det händer saker överallt och hos alla! Själv känns det som om jag stampar omkring på samma ställe och gör samma sak varje dag!! * tack vare ljuvliga renoveringar... harkeln*
Så i helgen funderar jag på en komma-bort-från-stökeriet resa- off till stugan!(?).
Då gör man annat, kan koppla av.. kommer hem som en ny människa!


/H 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0