Everybody has a chance


Åh vad jag är glad! Det går framåt... och det känns underbart! Allt känns underbart! Det finns inget att klaga på. Förutom de här med skola.. varför skulle jag till och plugga för? Varför har jag inte mitt snillehuvud som jag hade på gymnasiumet? Hur fan kan en skalle ändras så totalt på fjuttiga 2+ lite mer år? Neä, inget mer plugg för min del.. jag får helt enkelt ta mig igenom världen med hjälp av min charm;)
Jag är så fruktansvärt lycklig just nu.. jag vet inte om det är för att jag har ett fint hem, en fin och underbar fästman, en underbar Nelly, det är sommar.. eller att jag druckigt för mycket / eller druckit kaffe för sent... men lycklig är jag! Och jag kan iallafall säga att det främst är för att jag trivs så vansinnigt bra med min karl, och jag älskar honom gränslöst.. och han gör detsamma med mig. Har man väl hittat rätt "hem", så har man. Då finns det inget annat!
Ikväll får jag dock snutta i mig hans närvaro inom tankarna.. för att sedan se han imorgon bitti!!

Jag är så lycklig att jag borde få däng! Jag drar upp världens lycka med 111383773636336333 %!

 -


/H

Kommentarer
Postat av: ubbe

Inga problem att klara dig med DIN charm mitt hjärta...du är så underbart bäst! Ses om en stund gummarn...pusspusspusspusspuss

2009-06-10 @ 07:43:36
Postat av: Alexandra

Det va mammas gubbes bror som gifte sig :) skitkul vare, massa bönder o alkohol :D haha!

2009-06-12 @ 17:22:45
URL: http://queenalex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0