For better or for worst


" É det de här du kallar kärlek?, vill jag inte längre va med.."  Dum, dum, dum. Fan, hela dagen har snart gått!!! Och jag har inte gjort direkt något alls... jag har lagat lunch, druckit kaffe och snackat lite. Men ändå så rullar denna Tisdagen mot sitt slut. Skit!! Jag som tyckte att dagarna ÄNTLIGEN börjar gå i normal takt.
Jag har ju det jag gör senare... verkar som om jag ska med och kolla på ett hus som grannarna lagt ögonen på.. inget säkert ännu.. det beror lite på mon fadre. Ikväll börjar vi med K A K L I N G E N med stort utropstecken!
Jag ska även fixa med min sista uppsats.. som snart ska lämnas in.. sen kan jag glömma allt som har med skola att göra fram till hösten. Det kunde inte kännas bättre än det gör.




Jag kom på att jag glömde berätta en sak om studenten i Fredags.... vi + hela Östersund stod nedanför Wargen och såg alla glada studenterna fara runt fulla som yrväder på sina piffiga lastbilsflak.. och mitt i allt tyckte en herre att det var på sin tid att visa upp sig. Han hade förvisso en tjusig amerikanare, svart härligt sak... så han drog en "burn" mitt i allt. Det pojken inte såg.. var att herr poliserna stod ca 2-4 meter ifrån deras bil.....folkmassan drog till ett förbaskad högljutt asgarv när poliserna sprang fram till herrarna.. och pang försvann veckopengen!
Visst tanken var god... men ... ja.. vad kan man säga?

/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0