Get down with the sickness




Vet ni vad jag borde göra? Jo, jag borde börja lyssna på musik lite oftare. Det var länge sen nu. Sist jag lyssnade på musik, på riktigt, var i stugan då vi satte oss en sväng i bilen och röjde. Det finns så få härliga stunder som att vandra runt ute i skogen, eller ingenstans med en massa bra musik i öronen och hundarna kan få springa fritt och ha det skönt. Då hinner tankarna ploppa upp och försvinna. Inte för att jag har så mycket tankar i huvudet just nu, men de kanske dyker upp? Hehe.
Imorgon blir det af besök igen.. något vett ska det väl bli. Och Momma fyller år så vi ska dit och gratta henne. Det är alltför sällan man har tid att hälsa på folk runtomkring. Så det ska bli trevligt! Sen ska jag även putsa det sista på rapporten som ska in.. inte alltid så lätt med sånt där pluggande inte. Gör det inte.

Nu ska jag kolla upp om det är något vettigt på tv och ta det lugnt innan man kan ta och lägga sig i trötthetens namn.


/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0