I´m singin in the rain


Hoho, fniss.. nej, det gör jag inte. Utan jag SVETTAS i fin sola! Eller ja, även inne. Man sover alltför mycket när det är sol. Hade marken varit närmare ytterdörren vår, då hade jag också kommit ut tidigare.
Helgen var kanoners med sol, värme, öl, vänner och brännboll... det hanns även med en krogrunda. 2 dagar denna vecka! Nu blir det lugnt med drickandet, för man är ju död i omkring 20 dagar efter sista ölen... så nu ska man njuta av att vara la ledig. Jag längtar fortfarande efter mina kvällar... där det ska spelas volleyboll. Det ska vi göra snart, men det är så mycket annat man ska göra och vill göra så det är galet. Men jag är glad så länge som jag är mig själv i min kropp, har en as sexig karl, solen skiner och jag kan göra vad jag vill.(punkt)
Idag vet jag inte vad man ska hitta på men en dejt med solen vore inte illa... igår var man ju bara inne och glodde på tvn.. och sov... och jag blir absolut inte ledsen om jag blir en superhet pingla den här sommaren. Så man ska väl försöka få brännan att yttra sig på min fesblekta hy!!

Åh, inga sommarkort är tagna.. men det kommer komma skall!!
Nu ska jag hitta en kaffe.... och jag ber till gud att jag klarar mig igenom detta utan att döda alla i min närhet! Men det ska nog gå an, jag är inte den första , och absolut inte den sista...så håll tummarna för mig och de i min närhet!

/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0