In front of me

"Baby, it´s a new way.." Tror att jag fått en ny favorit låt faktiskt. Trodde inte det skulle hända.. för de va länge sen jag hade en riktig favvo.
Ja, idag verkar vädret gå dit vi vill. Förlåt alla som ville ha sol idag, men det är så underbart skönt just nu!!! Man har haft det gottans sen halv 12 igår... svalt och skönt! Och det tycker jag inte är så dumt ibland.
För blir det skitväder, så är det till att fixa hemma!! Och hur mycket har jag inte längtat efter det?
Sen om alla kan sluta tvätta så vore livet ännu bättre, fy skäms tvätt tider!

Nu måste jag få i mig mat för jag har varit hungrig hela mitt liv..



/H

Kommentarer
Postat av: elina-mamma till Theo

Ah, jag ska hälsa henne det :) Hon är i 14:e veckan :D Beräknad till julafton faktiskt :P

2009-07-02 @ 13:02:56
URL: http://elinasnartmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0