Infinty

kommer ni ihåg när man var liten? Det gör jag, alldeles för väl. Det är skrämmande, man minns varje steg, varje fel, varje rätt och ja.. allt man kan tänkas minnas. Det är totalt annorlunda mot vad man är nu. Förr kunde man tänka 100 % på sig själv.. nu tänker man på allt och alla UTOM sig själv. Vilken är en självklarhet, samtidigt som det är fel. Ibland är det svårt att " kompromissa" så att man hamnar på ett mellanläge... att man kan  visa att man bryr sig, finns där..., men ändå ha tid för sig själv, via och bevisa för sig själv att man finns där.
Sen tycker jag att vara vuxen inte borde existera förrän man varkligen är vuxen, sisådär efter man är 25 ( lika som andra avgörande föreningar gör) för då slipper man de här med massa vuxen problem. Jag har alltid hatat problem, bråk och ja, vad mer kan tänkas uppkomma när man e vuxen? Jo, juste, ekonomi......................................... fy fan.. tänk om dom som levde före oss kunde ha ordnat de bättre för oss? Ojoj, då kunde man vare prostituerad och tjänat multum ;) Haha.. skätm åsido.. men ändå.

Neä nu ska jag lyssna mera på musse sen nanna.. god natt folket och  GLAD MIDSOMMAR!



/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0