Love affair


Aldrig mer ska jag hoppa över lunchen och gå ända till arbetsförmedlingen och tillbaka! Usch! Mat är mitt liv, och jag lever för att äta... har nog aldrig fattat de andra begreppet.. " ..Man äter för att överleva". Skulle man skicka mig till ett svältland då skulle jag vara död inom 24 timmar.
Har som sagt varit på arbetsförmedlingen idag.. kul med något annorlunda i min monotoma tillvaro! Men! Prisa Af, men...hur ofta får man inte höra samma saker som man inte redan hört, redan vet, redan kan ,redan gör eller redan gjort? Så det positiva i det där mötet för mig, det var att få komma och göra något "annorlunda" för en stund, samt att kopiera ett viktigt papper.

Idag har jag starka tankar på bullar.... dock känner jag mig så jävla lat!! Jag vill bara vara! Det innebär:

*Ligga ner utan hastiga rörelser
*Ha tvn och datorn igång non-stop
*Ha snus, telefon och vatten max en dm ifrån högerhanden
*Tankar är bannlysta, goda-som-onda
*Alla aktiviteter som ej innefattar ovanstående punkter är förbjudna.
................och jag ska vänta på den good-shittiga-filmen!



/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0