Maybe it´s..


Huga, idag är man helt slut! Men imorgon då ska jag minsan vara tokpigg och göra så mycket att jag kommer slå kullerbytta! Idag har man ju en karl hemma hos sig hela tiden också, det känns skönt.
Nu ska man snart  ta och mysa framför tvn, dö en skvätt och ha det som man ska ha det för en stund.
Jag hoppas att det blir finväder nu i dagarna, för nu har man tiden att ligga och glassa i solen. Jag vill ha en riktigt sommar! Ingen regnig, blåsig och kall, som det varit nu de senaste veckorna. Fan skärpning!!
I fjol då ni! Då var jag åtminstonde så brun jag kan bli utan att fuska med brun-utan-sol eller solarium. Nu däremot har jag inte fått varken den äkta eller fejkade varan..

Och om man får vara glad för nått då... jag säger åter igen- köket är snart klart! Och "snartare" kommer det att bli, eftersom vi har en händig karl hemma*blink blink*.  Man kan faktiskt se att det är ett kök, och snart, SNART(!!!!!!!!!!!!!!!!) kan vi storstäda!!!!! Jag kan inte säga det tillräckligt många gånger, STORSTÄDNING ÄGER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Annars har vi barn under veckan och får hitta på en massa skoj och bus, samtidigt som man ska hinna med nytta och måsten.
Sen var det ju det här med kort... åh.. jag ska flörta med dom som nyligen flyttat in i närområdet att man ska ta en ta-kort-kväll och inskaffa lite nymodigheter!!!
Nu ska jag göra min thing så råkes man en piggare dag!


/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0