Scooby doobi doo


Hehe, man blir psykad av att vara i närheten av barn, fastän dom är underbara! Och med det menar jag inte barnen i sig utan deras vanor.-Hur kan man gilla en film så mycket att man vill se den varje dag och gärna flera gånger om dagen? Själv är man less på filmen man sett framtill ett år efter.. på ett ungefär iallafall. Men det är charmen med barn. Nu har vi ätit frulle medan älskling ligger och har sovmorgon med Nelly. Snart ska jag bege mig till arbetsförmedlingen och göra det man ska göra där.. och sen bär det av till Momma på fika och gratulationer!

Igår när jag låg och kikade på tv så hamnade jag av misstag på 4:an, och jisses vad äckligt det var!! Jag har ingen aning om vad programmet hette men usch!!! Det var ett doktorprogram, för pinsamma sjukdomar. Man fick se personerna som kom dit i behov av hjälp, och även vad de hade för problem. En kille hade världens fotsvamp, så jag trodde jag skulle spy!! Det var omöjligt att inte kika på sina egna fötter... dock fann jag inget snusk. Och en herre som hade hemorojder.... *brrr*..tydligen så är det väldigt,väldigt vanligt med det, men neä, jag vill aldrig få det! Och inte sån där sjuk fotsvamp.. usch. Att dom visar sånt där på tvn. Okej, man MÅSTE inte kolla, rent tekniskt. Rent NYFIKENHETSMÄSSIGT så MÅSTE man kolla. Så man kan säga att dom tvingar en till att kolla på det emot ens vilja. Fniss.

Nu ska jag ta en lugn stund innan man ska bege sig.

/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0