Think about it


Åh vad jag är över trött nu.. men ändå så jävla pigg! Och vilken stress jag har i kroppen än!! Men imorgon då ska jag ha en egen tid och fixa, trixa, klistra och mixa för att sedan få lugnet över mig!!! I helgen hade vi det kanoners.. men man märkte fortfarande av en del stress bakanför tutt balken.. imorgon går älskling på S O M M A R L O V! Hm.. Jag vet.. jag vet inte om man ska smiska skinkan hans blå eller pussa han röd.. men det ska bli roligt att ha en herre hemma med mig.. för jag klassar mig ju som arbetslös.. med tanke på att jobb på mitt hm.. jobb(?) inte existerar, och ingen annanstans heller. Nu hoppas jag att de där *PiiiiP* på "pengabanken" är som dom ska och ger mig det jag vill ha!
Fan, samhället i dagens läge är inte ens på snäppet till normalt. Här får de normala, ärliga människorna skit och dom oärliga får banne mig det som behövs. Neä, jag ska inte ta ut ilskan i förtid.. utan jag får hoppas att det blir det det ska...
annars kommer jag, oh, belive me... jag kommer bli flyförbannad!

Idag har jag och pappa lagt nästan det sista kaklet i köket.. men eftersom det inte var kaklet som tog slut så var det fixet... så någon dag i veckan ska jag och my man iväg och inskaffa en liten påse till, smacka upp det sista.... låta det torka, foga... och jubla!
Neä, nu ska jag invänta Mr klockan 7-8 som är ute med arbetet på en öl, och ta en stund för mig själv, innan jag får pussa och krama han till potatismos!


/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0