When you wish upon

"Let me in, I'll bury the pain"


Åh imorgon är det studenten!! Och jag får vara ute och kolla på vad som händer! Känner dock ingen som ska till och ta studenten, men ändå! Jag missade flak-åkningen förra året eftersom jag satt inne.. på en stol....när solen sken... och jobbade. I fjol var man iallafall ute och festade järnet bland alla nyblivna vuxna och firade en dam som gick ut.
I år ska jag däremot kolla på flakåkningen och sen åka till stugan. Om vädret blir skit så kommer det att kännas riktigt bra... däremot om det blir solsken så kommer jag nog att känna mig lite kluven. Studenten har jag inte missat på en herrans massa år. Inte för att man alltid känt någon, men man har oftat kalasat, begett sig ut på staden för att kolla runt, träffat några man känner... och njutit av att det är studenten.

Föressten.... jag hittar inte ETT ENDA kort på mig från min student. Hur kommer det sig? Jag vet att jag haft ett kort på mig, men inga fler. Förstår nu alla hur desperat jag är efter en kamera som fungerar som den ska så jag kan ta en massa kort?
Usch, jag känner mig riktigt jävla bitter nu.. eller jag borde nog kunna klassas som ett hormonmonster.. jag vet inte vad jag är.. om jag är arg eller ledsen. Jag vet bara att jag inte är som jag vill vara just nu.

Snart ska jag iväg och hälsa på syrran och A som ska till och flytta till Körfältet! Kul att dom hamnar närmare en. Men först.. supersize vrs super skinny... tack att jag redan ätit upp min "poppon" med smör.. njam njam!!


/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0