..And leave me to die


Guud vad mysigt med regn!!! Älskar verkligen det! Man känner myskänslan komma forsande emot en! underbart!! Idag har vi ordnat med köket, puh.. jag är inte den enda som har problem med för många bollar i luften samtidigt. Jag vill fokusera på en del i taget för att inte tappa motivationen eller den normala sinnesstämningen. Men vi har slängt iväg diskbänken också, så nu är allt väck!! Den enda som återstår nu är spacklande, slipande, målande, lägga golv... och sedan invänta köket.

Idag var vi ut till Sandviken för att leka med hundarna.. och Lea + grannhunden sprang på något vis in i taggtråd som vi inte visste fanns där i skogen! Usch vad hemskt! Lilla gumman har sår på frambenen samt på bakbenet. Jag hatar sånt där.. det finns inget värre än att andra lider. I förrgår drog Nelly en fetvurpa på asfalten när alla hundarna busade och fick ett stort krubb sår vid örat och ett sår vid benet. Dock är dom nästintill läkta nu.. så jag hoppas att Leas sår är mer ett minne blott imorgon.
Jo, nu är det ju hockey på tvn.. jag ska bojjkotta det och läsa... mm.. läsa..
Men snart är det dax för ett av mina mindre efterlängtade senarium.. och för att ha en liten chans att lyckas gäller det att försöka banka in lite "vett och etikett" i skallen.


Hejja Sverige!
/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0